среда, 19 марта 2014 г.

 Сучасний розвиток засобів масової комунікації, і мультимедійних
зокрема, обумовлює утворення нових форм життєдіяльності людини, новий досвід спілкування і співіснування.
Традиційні медіа – радіо, телебачення, відео- та особливо новітні мультимедійні засоби – відкривають величезні можливості для користувача/споживача медіапродукції:
- обирати  й прослуховувати велику кількість радіоканалів, дивитися безліч телеканалів завдяки супутниковому зв’язку;
-  записувати, зберігати й копіювати як для багаторазового сприймання, так і для тиражування аудіо-, візуальну, аудіовізуальну інформацію, яка подобається;
-  зупиняти й повертати назад звук, зображення  з метою більш детального сприймання, кращого усвідомлення змісту інформації або поновлення естетичного переживання, задоволення;
- отримувати додаткову інформацію, консультацію в інтерактивному режимі;
-  здійснювати дистанційне навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий