четверг, 10 января 2019 г.


Допомога з математикою: 5 основних стратегій для досягнення успіху в математиці .

Досягти успіху в математиці у середній школі не так то просто. Трапляється так, що деяким учням математика дається без усяких зусиль. Але для більшості математика є самою складною наукою для осягнення.
На мій погляд, однією з причин, чому учні відчувають труднощі в математиці, є те, що вони прагнуть застосовувати у математиці ті ж самі методики, що і в інших предметах. Вивчення математики - це більше, ніж просте читання і запам'ятовування фактів. Воно вимагає високого рівня розуміння, логічного міркування і критичного мислення.
Наведені нижче стратегії є основоположними для учнів, які бажають досягти успіху в галузі математики.

1. Не відставайте. Дуже важко надолужити згаяне, якщо ви не уловите з самого початку ключові поняття. Математичні поняття будуються одна на іншому. Розуміння сьогоднішнього уроку швидше за все зажадає використання знань, отриманих вчора чи минулого тижня. Якщо ви не зрозумієте нову тему, не намагайтеся якнайшвидше про неї забути. Ставте вчителеві питання, просіть про допомогу, робіть все, що можливо, щоб упевнитися, що ви розумієте цю тему, перш ніж переходити до нової.
2. Робіть конспекти на заняттях. Багато учнів помилково вважають, що на уроках математики не має необхідності робити конспекти. З якоїсь причини вони з готовністю приймають той факт, що на уроках англійської або історії необхідно робити нотатки, але з математики буде достатньо вирішувати завдання. Що найчастіше відбувається так це те, що учні повністю розуміють приклади і пояснення вчителя під час занять, але коли пізніше вони починають робити домашню роботу і застосовувати знання, отримані в класі, вони розуміють, що забули деякі ключові принципи. Учням слід записувати в зошит будь-які приклади, наведені вчителем, а також слід робити нотатки презентацій і лекцій, зробленим на занятті. Ці замітки не повинні бути детальними, їх слід вести лише для того, щоб згодом було куди звернутися, щоб усунути непорозуміння.
3.Задавайте питання на заняттях. Я знаю, що для деяких учнів це складно. Вони не хочуть здатися дурними. Будь-який хороший викладач буде заохочувати питання з боку учнів і буде намагатися створити в класі атмосферу, яка сприятиме тому, що учні будуть задавати питання. Я, як вчитель, часто кажу своїм дітям, що якщо у них виникають труднощі в розумінні якоїсь теми, то швидше за все подібні труднощі відчуває більша половина класу, тому необхідно, щоб і я про це знала.
4. Робіть короткий огляд до початку заняття. Це ще більш важливо, якщо в школі практикується блочне розклад, при якому кожне заняття буває по різних днях. Навіть близько п'яти хвилин на короткий огляд того, що було представлено на минулому занятті, достатньо для того, щоб значно вплинути на сприйняття і засвоєння інформації. Може бути, ви робили домашню роботу два дні тому, відклали її і забули про неї. Якщо ви витратите декілька хвилин на те, щоб переглянути попередню тему, це допоможе вам поліпшити процес сприйняття і ефективність навичок критичного мислення.
5. Подумайте про досягнуті результати. Спробуйте зробити більше, ніж просто вирішувати завдання із домашньої роботи. Учні часто прагнуть якнайшвидше вирішити дані додому завдання, закрити книжку і скоріше відчути полегшення від закінчення роботи. Розв’язавши кілька завдань, поверніться до них знову і подумайте над тим, що ви зробили для того, щоб вирішити кожну з них. Подумайте про навички, які ви використовували при рішенні, про те, які нові та старі поняття ви застосовували. Подумайте про те, які навички вам потрібно, щоб вирішити певні проблеми, про те, як вам довелося підлаштувати свій хід думок під рішення. Витративши декілька хвилин на обдумування всього цього до того, як ви закриєте  книгу, ви можете значно вплинути на результат навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий